knock you down

innan alla vanliga, dödliga människor ens gått upp så hade vi alltså avverkat "triathlon-passet" som sanna told you about. väldigt mysigt.
jag själv skulle nog inte kalla det triathlon. " 2 1/2 hours in hell" känns som en bättre förklaring på morronen.
cyklingen va rätt skoj i för sig. men löpningen.. gosch. astrid hetsade mig som fan. fick mig att göra saker jag egentligen inte pallade. typ maxa uppför backar och stuffs like that. hon är grym den där astrid, sjukt cool!

ett pass kvar, sen är det FREEDOM hela helgen! tjihoooooooo!


when I look at you my mind goes on a trip
then you came in and knocked me on my face
feels like I'm in a race but I already won first place.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0