Jaha ja..

så har andrea lämnat linköping dårå.
sorgligt värre.
var lite avskeds-party hos henne i gårkväll, vilket var kul och med mycke roligt folk.
kommer faktiskt sakna andrea nu när hon flyttar iväg så långt bort.. vem ska nu gå promenader runt ån med mig när jag känner för att snacka lite skit en stund?
bäst för henne att hon kommer hem å hälsar på med jämna mellanrum, å sen får väl jag se till at ta mig upp till umeå nån gång oxå. vore ju lite kul å ha varit i umeå lixom, dit åker man ju inte varje dag.

andreas födelsedag i 1an. sjukt kul var de när vi skulle överaska henne med tårta, och alla vi 8 skulle vara superhemliga och inte avslöja överraskningen. vet inte om det gick så bra med hemligheten egentligen, men tårtan hon fick var god iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0