inte som planerat

det blev lite ändrade planer igår. efter träningen gick samuel och jag till sara där nicke, lina och maja fanns. vi drog var sin pizza, fixade iordning oss och var redo för att bege oss till nollningen. MEN, hur kul var det när det öste ner regn ute? inte sådär jättekul kan jag lova. men vi höll humöret uppe och började gå/cykla mot stan. men väl vid åhléns pallade vi inte mer. regnet sög, vi var helt dygnsura och vi kände inte det minsta för att ha koll på fulla nollor och bli ännu blötare. så, vi sket i det.

istället gick upp till mig, drog på oss myskläder och körde på en spelkväll. riktigt kul, även fast samuel och jag förlora. men det kändes faktikst betydligt mer värt än att vara ute i regnet. tydligen så hade alla faddrar dragit hem vid nio så vi missade inget och vi lämnade inte dom i sticket, så det var skönt! får köra nästa fredag istället. då jävlar.

idag är det ingen träning. hallalujah moment! jag hade inte orkat det, verkligen inte. får se till att samla på mig lite energi idag så jag orkar imorrn igen. då är det back in buisness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0