I made it!

jag kom fram på 1a försöket, grymt bra av mej!
dock gick det inte lika bra när jag sedan skulle hitta rätt hus..
kollade på en karta som satt uppe i änden av gatan precis där jag parkerade cykeln, och såg att huset låg i precis andra änden av gatan. attans tänkte jag, eftersom det är en rätt lång bit att gå, men traskade iväg där iaf.
jag knallar på, gatan tar slut, och jag har fortfarande inte hittat huset jag ska till. what tänker jag, kollar på en annan karta som sitter vid slutet av gatan där jag nu står och inser efter en stunds funderande att jag från början stod precis utanför rätt hus men givetvis med ryggen mot det så jag inte såg det. kul.
bara att traska hela vägen tillbaka igen.

annars har jag inte så mkt att tillägga, förutom att all träning + träningsvärken från i går is killing me!


typ så pigg känner sig min kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0