Fredag

last night with rebbe i kväll dårå.
carro, frida och rebbe är iväg och köper middag medans jag vaktar huset. jag pallar verkligen inte att cykla å hämta mat, är way to tired för sånna aktiviteter! träningen dehär två första dagarna har verkligen sugit ur all energi, så nu sparar jag den lilla energi som trots allt finns kvar till morrondagens pass.
2.5h med cykling, simning och löpning. jag blir nervös bara jag tänker påt!

nej nu kommer de tillbaka med mat, så vi ska återgå till filmen (finding neverland, så grymt bra film!!!). avslutar inlägget med en riktig toppenbild från dagens förmiddagsaktivitet; sol, sång och dans! ni får äran att se slutposen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0