back to buisness

imorrn börjar jag & carro träna igen !
det ska bli helt sjuuuuukt skönt ! ärligt asså.
jag är riktigt imponerad över mig själv att jag klarat va träningsledig i tre veckor. jag har verkligen inte gjort minsta lilla ansträngning. tur att jag haft fullt upp med aktiviteter. annars skulle jag fått spatt !
sitta still och glo är inte högt upp på min lista direkt..
jag antar att jag kommer få äta upp min jag-längtar-tills-träningen-börjar-glädje klockan 5.40 i morrn när vi står där redo att hoppa i. men det känns inte mer än rätt att faktiskt erkänna att jag längtar efter träning.

känns som en sim-bild kan passa in här va. sanna & jag leker lite efter träning i thailand :)
 

imorrn kommer bilder från veckan med rebbe. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0