back on track

just nu ligger jag som en död padda i soffan, orkar inget annat. nu är simningen igång igen och det märks. definitivt! igår blev det totalt 10 000 meter på två pass och idag drog vi 6200 meter på eftermiddagspasset. efter ett par veckors ledigt och toppning ett par veckor innan det är kroppen inte alls van med den här sortens träning. tror aldrig att jag varit med om en liknande uppstart tidigare, men vem vet, det kanske gör susen det här. i vilket fall så är det kul att vara igång igen!

dock är jag lite smånervös inför imorgon. då ska vi ha med oss cykel och löpargrejer till träningen, samt vara där så vi har 2½timmes träning. cykla är inte min grej och verkligen inte springa, så jag känner en viss oro när jag tänker på det. men det kan vara kul att göra annat än att bara simma.

mycket simning i det här inlägget, men svårt att låta bli nu när det precis dragit igång. kan nämna att jag är taggad inför imorrnkväll! då hoppas jag att det kommer hända grejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0