Ann-Ahl

godmorgon!

jag är uppe rätt tidigt idag måste jag säga. men, som dom senaste tre dagarna, har jag blivit väckt av att frukosten är klar och då är det lika bra att gå upp och käka istället för att ligga kvar och få plocka fram och äta själv sen. mycket skönare och mycket trevligare!

var ju och såg "sommaren med göran" igår och den var riktigt bra. kanske att det blev lite pinsam och jobbig humor emellanåt, ni vet då man skäms för personen i filmen, men samtidigt så är sådan humor riktigt rolig. men annars var det humor på en bra nivå rakt igenom, verkligen rätt sorts humor för mig. det gillar vi! efter filmen gick samuel och jag till parken och snacka lite. vi drog massa minnen och skämt så båda låg dubbelvikta halvt som halvt. askul!

idag är det nog motala som gäller för min del. ska försöka ta vara på solen om den nu bestämmer sig för att lysa. men det märks. man kan ju hålla tummen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0